Veelgestelde vragen

Kunnen meubels worden bezorgd?
Ja dat kan zeker! Wij verwijzen u dan naar Brenger.nl. U kunt hierbij zelf de datum bepalen en op de website van Brenger.nl kunt u direct zien wat de kosten van bezorgen zijn. Voor het bezorgen van meubels buiten de Benelux kunt u eerst contact met ons opnemen, wij zullen dan een van onze transporteurs een prijsopgave laten doen.  

 Kan het vintage product verzonden worden? 
Staat er niks vermeld over een afhaal product bij de artikel omschrijving dan kan het door jou gekozen product verzonden worden met POST NL.

Versturen jullie ook naar België? 
Ja zeker! Alle producten die met de post verzonden kunnen worden versturen wij naar België. (producten waarbij staat vermeld dat het afhaal artikelen zijn niet) Betalen kan middels overschrijving. Wij willen wel aangeven dat wij diet verantwoordelijk zijn voor de zorgvuldigheid van de Belgische postbedrijven

Opzoek naar een specifiek product? 
Om op de hoogte te blijven van ons aanbod kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief, ook kunt u vriend van ons worden of facebook of ons gaan volgen op instagram. Via deze weg houden wij onze klanten op de hoogte van ons aanbod

Kan ik een product eerst komen bekijken? 
Ja dit kan altijd, U kunt een afspraak maken zowel doordeweeks of in het weekend dit kan overdag of in de avond . Onze showroom is gevestigd in Gennep ( tussen Nijmegen en Venlo)

Kan ik een product reserveren?
Producten kunnen voor een week worden gereserveerd. Tenzij u een kijk en/of  ophaal afspraak heeft gemaakt. Deze afspraak staat vast wanneer u een bevestiging van ons heeft ontvangen. Producten die u voor langere tijd wilt reserveren dient te gebeuren in overleg, hierbij vragen wij wel een aanbetaling.

Heb je nog vragen of opmerkingen

Contactgegevens

Stuur een mail naar info@woonzonden.nl

Tel: 0643180805

Whats app (0031)0643180805

Telefonisch bereikbaar van Maandag t/m Zaterdag van 10.00-20:00

 

© 2016 - 2019 woonzonden | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel